onsdag 10 mars 2010

Mysigt

Imorse var min lille i magen helt galen, sparkade och slogs med både ben och armar riktigt ordentligt och hur länge som helst :) Sedan blev jag vansinnigt hungrig, på morgonen är jag så hungrig att det svider i magen. Så halv 8 stod jag uppe och kokade gröt. Har kikat lite på Vakna med the voice under frukosten, i brist på annat.
Jag har glömt att skriva att min kära mor var ju i Kina förra veckan, vill också åka dit! Hon kom hem med många shopping-fynd. Bla. en peak-jacka till mig och bebiskläder :) en dräkt är speciellt söt med ap-fötter på! Te-grejjer och massa kläder till evelina också.
Nu tänkte jag ladda ner någon film och 3säsongen av OC, har fått en extra hårddisk av pappa.
Får se om jag åker med till bispgårn idag eller om jag blir kvar.
Puss

5 kommentarer:

  1. Håller med!! ^^ om bildutläggandet alltså! :D

    SvaraRadera
  2. jamenhallå! jAg bor faktiskt 75mil bort och får typ aldrig se min syster. Annars får du väl komma hit och visa upp dig!

    SvaraRadera
  3. Paulin: Haha! ;P

    Syster: Jaa, jag vet, jag ska. men jag tar inte kort så ofta och är dålig att lägga in i datorn. Men ska fixa de i veckan;)

    SvaraRadera