onsdag 17 mars 2010

Bara för dig sis'

Här följer några magbilder efter mycket gnäll från min syster så långt borta.. :)
Men jag har ingen koll på exakt vilken vecka dom är från för de minns jag ej.
Men jag lägger dom i storleks-ordning.. ;)
Kring v.20...
V.25
V.25. ( min navel har blivit mongis :)
v.25
v.25
Sådär ja, :) Så ser jag ut efter 25 vekcor och ca 10kg tyngre!!! Känner mig smärt och smidig;)
Jag har en liten fundering, eftersom jag tok-bantade innan jag visste om denna lilla incident och sedan ändrade kostvanorna så radikalt och fort efter att fått veta detta så gick jag upp mycket snabbare än jag borde gjort annars. Det är bara en tanke som slagit mig. Eftersom man går upp vääldigt fort och väldigt mycket om man börjar tok-äta efter en lång diet. Jag var orolig att förstöra något efter att ha took-bantat flera veckor sammtidigt som jag var gravid under första tiden. Tänk hur kunde jag vara så yr, att jag inte förstod att jag var gravid trotts fruuuktansvärda illamående-attacker varje morgon och spyreflexer om dagarna. Och "hmm...när hade jag mens sist? det kan jag inte ens minnas". Det är nog Paula i ett nötskal. Men när man minst anar, och minst planerat så.. :)
Men lika glad är jag för det...
Nu ska vi ut och promenera. Puss!

4 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN! Tack, du ser fantastisk ut!
    Men varför tokbantade du? Verkar typiskt obra. Försök att inte tänka på graviditetskilon, dom rinner av dig när bullen är ute. Fortsätt nu på detta spår med massor av bilder i varje inlägg.

    Jag saknar dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack. och jag saknar dig. Massa Kärlek..

    SvaraRadera
  3. Du är världen vackraste med finaste magen!! <3 Kram Karin!

    SvaraRadera