onsdag 3 mars 2010

Ganska god morgon

Ja inatt har jag iallafall fått sova riktigt, efter många om och men.
Alltså jag vet inte om man blir extra känslig, de kliar överallt och jag stör mig på minsta rynka i sängen och (förlåt älskling) jockes hår som alltid står rakt ut och klias hur man än gör! Det är som bläckfisksben som spretar sig mot mig! Det är ju så mysigt att ligga nära men det går inte, då måste jag klippa dig tror jag. Och kudden var det helt plötsligt massa knölar i. Så jag fick panik några gånger innan jag lyckades somna. Jag jag har sovit, trotts helt knäppa drömmar!
Jag och Jocke har blivit serie-nördar. Han har laddat ner hela säsong 1 & 2 av OC som vi ligger och nöter varje kväll innan vi somnar. Vi går och lägger oss runt 20-21 varje kväll bara för att vi vill börja kolla. Jag följde det inte så bra på OC-tiden, har aldrig varit bra på att planera mina dagar efter tv-tablåerna.. vilket är väl bra. Så snart är vi inne i säsong 2.
Jag äter järntabletter nu, började med dom v.21. Men jag tror jag ska fortsätta ta dom bara varannan dag, för magen blir ju ännu sämre då opch det är det inte värt för min del. Och varannan dag borde ju räcka.
Till helgen ska vi åka till Vännäs på big jump grejjen... inte så intressant tycker ju jag dock men jocke ville att jag skulle följa med för han ville inte va kvar på kvällen så, de kan vara kul att bara göra något och komma iväg.
Igår var vi in till stan och kollade på ljusshowerna! Det var mysigt, otroligt vad dom lägger ner tid och jobb på att få till det. I förrgår åkte vi och fika och spela kort hos kim sedan hos cicci och andreas :) Men jag får nog inte spela så mycket kort pga mina nattliga tvångstankar att lägga upp kort i färgstegar, det kommer ju bara upp nya kort framför ögonen när jag blundar.
Skadligt. Beroendeframkallande.
Jag vet inte vad jag ska fördriva dagen med idag, jag ska ringa till försäkringskassan iaf.
Åååh nej, måste nog åka till jobbet för att lämna in min lönerapport. Uch vad jobbigt.
Nog. Ha en bra dag. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar