måndag 29 mars 2010

3 månader

...är det kvar för oss att vänta på vår lilla bebis. Håller på längtar ihjäl mig när jag känner händerna eller fötterna mot min hand genom magen. Det är helt magiskt overkligt, kan inte förstå att vi ska få vara med om detta. Och hur man kan älska någon så ofattbart mycket.
Gud vad du ska få kärlek när du kommer ut lilla vän!
Jag är nu i vecka 27. Veckorna bara rinner iväg!
Jag håller på få i mig nån frukost, det går trögt, det har varit jobbigt att äta de senaste dagarna, jag blir proppmätt så fort jag börjar äter och det blir bara jobbigt och tungt att få ner det på nåt vis. Och anfådd, jag håller på renoverar sovrummet i bispgården så att det ska vara fint till i sommar om man behöver bo där några månader. Och herregud vilket flås jag får om jag anstränger mig. Jaja, men jag mår toppen :)
Ha de bra. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar