fredag 19 mars 2010

Fin helg

Hej!!
Sitter på knä på golvet framför datorn i mitt gamla rum och poppar lite diverse från Spotify, just nu spelas "jag ringer på fredag" ur min spellista.. ;P
Är på mycket bra humör, ska bli så kul att umgås med Emma. Och i magen sparkar det alltid när jag behöver det som mest, den verkar som banka och påminna mig, och varje gång blir jag lika glad hur nere jag än må varit innan. :)
Jocke har åkt till bispgårn, de fick han göra själv denna helg, dom skulle kolla på någon dom känner i ett band som spelar i sundsvall ikväll. Hade ingen riktig lust med det, för lilla söta emma kommer ju vara här i hemorten över helgen.
Jag funderar skarpt på att ta bort blondinbellas blogg-länk på min blogglista här, bara för att jag såg ett filmklipp när hon var på Vakna med the voice, och de visade en bild på hur hon kommer se ut som gammal tant och då skrattar hon och säger "åå jag ser ut som denhära Anna..Bergendahl!!".
Alltså så jäkla elakt, Anna kommer gå mycket längre än henne och är jättesöt. Jag förstår inte att "alla" tycker hon ser ut som en tant. Uch. Jag tycker om henne jättemycket och hon är verkligen värd att gå före alla pernilla wahlgren och de mer kända fjantarna!! hihi.
Hittills idag har jag mest bara hunnit med att äta frukost, lyssnat på musik och spenderat lång tid på att välja några kläder att ha på mig. Och sminkat mig jäätte länge! Anledningen till det är att jag hittat en smink-blogg av en makeup-artist som jag brukar va inne och kika på och det finns så mycket häftiga ideer så man blir inspererad. Och jag har knappt använt mer än mascara de senaste året. Så nu känner man knappt igen sig med så mycket fix.
Nåväl. Börjar bli dags för lunch nu känner jag. Någon dag ska jag lägga ut gamla magbilder på världens sne-mage, haha! Dom är häftiga. Om jag lyckas få dom från telefon och hit.
Ha en skön start på helgen! Puss.

2 kommentarer:

  1. Mäh. Anna Bergendahl har stil, klass och 40-talsglamour! Blondinbella har ingenting utöver vita tänder och livet serverat på silverbricka! Pffst! :P

    PUSS

    SvaraRadera
  2. Jag vet!! Precis vad jag skulle skriva, hon har stil.
    och jag misstänker att bella är där hon är mest pga efternamnet/uppväxten/av det finare folket, du vet vad jag menar..

    SvaraRadera