onsdag 17 mars 2010

En alldeles ledig onsdag

med mamma som också är hemma. Jag åt frukost i deras säng och läste tidning brevid mamma så gucci är helt galen på mig nu, för hon får inte vara uppe i denhär sängen så hon har stått och gnällt på oss hela morgon. mamma tappade tålamodet och klev upp, men gucci står kvar och gnäller på mig. All uppmärksamhet dygnet runt ska primadonnan ha. Idag är det iallafall soligt och fint så det blir nog en långpromenad för oss allihop. Igår träffade jag Emelie söderlund! Det var några år sedan vi träffades riktigt sist. Tog en fika på stran och pratade om var vi befann oss i livet ungefär. Hon skulle komma förbi på torsdag och hälsa på. Och på Fredag kommer Emma från sundsvall och ska leka med mig!! woho. Plötsligt är jag inte så uttråkad. Igår var den lilla plutten i min mage heelt galen, de sparka å slogs och vred sig nästan oavbrutet hela dagen, så man såg utanpå kläderna hur det bankade :) Och h*n gjorde nånting så att det kittlades! Kanske killades med de små fingrarna mot "mag-väggen" :) Nåväl. Ikväll ska vi basta minsann, vi gjorde ett försök igår men den blev aldrig varm för att jag hade ställt in den fel så nu vet jag hur man gör iaf. Jocke har tjatat om bastu i två veckor så . Nu ska jag gå upp och klä på mig. Ha en bra dag. Åååh vad jag längtar till sommaaaren..!!! :) V.25 nu, 25 av 40 = 15 veckor kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar