tisdag 20 oktober 2009

Vad ska här bli tro?

Jag har precis tagit en låång duch, druckit 1liter kaffe, hämtat paket på ica, motionerat med Gucci, städat och tvättar. Jag klev upp elva och degade vid datorn tills jag fick nog av min slöhet och gjorde allt detta tillslut. Ikväll tänkte jag se om det är något roande på tvn, skulle hyra film men orkade in åka ner dit. Imorgon gäller det, kan jag vara lyckligt lottad och får lägenheten eller ej? Om så inte blir fallet så hoppas jag få sticka till åre och jobba över säsongen, vore ju sjukligt kul! Eller så blir det inget av det och då vette fasen.. då leder det väl någon annanstans istället. Vad vet jag, ingenting. Så ha en trevlig kväll. På återseende, Puss

1 kommentar:

  1. Fan vad skoj om du skulle få jobb uppe i åre! :) Fast håller tummarna för lägenheten oxå. ;) Hehe. Puss

    SvaraRadera