tisdag 6 oktober 2009

Det löser sig..

Godkväll.
Mår inget vidare just nu, ska krypa till sängs och läsa vidare i en superbra bok, den heter Smultron och svek, och utspelar sig i östersund.
Jag mår ungefär som när man får kaffe-darra, men jag har inte druckit kaffe på ett par timmar nu. Nåja. Planeringen idag var att befinna mig inne i stan krig kl tolv, men kära bilen vill inte vakna efter en hel natts sömn. Men jag var så duktig att jag satt fast en batteriladdare på fulla muggar, och voilà! Bilen startade ;). Väl i staden knallade jag in på Jack&Jones + VeroModa och hälsade och lämnade CV. Sedan var jag på Eloge och provade ut hela 7 sett kläder som jag ska visa upp på modevisningen imorgon. Jag kommer ruinera mig själv där, jag vill ha massor! Det finns så fina kläder och jag vill ha allting. Men ooh, det är kläder för 20tusen bara det jag provade idag. Jag får hålla mig till billigare varianter :/.
Resten av dagen var jag hos gammelfarmor och putsade fönster och bytte gardiner. Körde sedan hem i tok-snöväder! Jag såg ingenting, och just nu är det 3-4cm snö här på marken! Det är lite mysigt ändå. Men inte än, snälla.
Nu säger jag godnatt, jag ska jobba och hjälpa till med snittar och vin på butiken imorgon. Goodnight, sleep tight. Puss P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar