söndag 25 oktober 2009

Oh

Tog mammas räzerbil till Frösön och gick på 90minuters Spinningpass, skitjobbigt och helt underbart! Det gjorde jag inte för sista gången.
Sitter och äter världens godaste rödquinoasallad, enkel att göra och sjukt god.
Tycker också att ni ska kika på mina auktioner på Tradera! Säljer äkta italienska skinnstövlar, skitsnygga.;) http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1857797&listtype=0
Där kommer ni till alla mina annonser...
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
För övrigt var gucci väldigt söt härom kvällen, jag letade efter henne när jag skulle lägga mig, hon brukar alltid komma och lägga sig med mig då. Tydligen hade hon inte orkat vänta på mig och bäddat ned sig själv istället...
Med huvudet på kudden och allt :) <3<3<3
Nåväl. Ha en skön kväll. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar