onsdag 21 oktober 2009

Frostig höstdag

Jag har druckit mitt morgonkaffe och lyssnar på radio. Har precis bokat in mig på ett spinningpass på öppet hus hos Friskis&Svettis på Söndag! Det ska bli roligt. Tänkte prova lite annat också, det håller på hela dagen. Jag sitter och är nervös om jag ska få ett samtal om lghten eller ej, men det känns inte som att chansen är stor precis. Får leta vidare på alla sidor man kikar på flera ggr dagligen om det ska dyka upp något. Nåväl, jag vet inte vad dagen har att erbjuda, är mest nervös och spänd på vad som sa bli. Jag kunde inte somna inatt för jag tänkte så mycket på var jag kommer hamna. Träna tror jag att jag ska göra idag, om det blir utomhus eller inne framför tränings-dvd återstår att se. Det är helt vitt ute, frost överallt, uppfriskande luft.
Jag skriver nog ikväll om det möjligen inträffat något fantastiskt... Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar