tisdag 27 oktober 2009

Slaskväder och mys.

Jag och lilla G tog på oss jympadojjorna och trottsade slaskvädret och gick på en mysig grå långpromenad. Leran skvätte, Gucci blev kär. Vi träffade två stora (i jämförelse med G) grabbar vid ett villaområde. Hon skällde inte en ända gång från att hon såg dom, de kom fram och stod länge och nosade och gosade mot varandra. Det gick nästan inte skilja dem åt. När jag tillsist började gå vidare pep hon sorgset hela vägen bort. Sötfrans.
Väl hemma var vi väldigt leriga så gucci fick sig en duch, inte så uppsattat men hon satt snällt oh tålmodigt. Efter hon blivit blöt fick hon som vanligt sitt frispel som jag filmade...
Nu ska jag titta på "it´s all about... The Women". En riktig tjejfilm som jag hyrt. ;)
Ha en mysig kväll. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar