måndag 26 oktober 2009

Lyxmorgon

Hallå igen. Nu är jag nästan färdig för att åka till stan på arbetsintervju så småning om.
Jag har sovit dåligt inatt, somnade halv fyra... Fruktansvärt trött, gick inte vakna när klockan ringde vid nio. Tvingade mig upp vid 10 och kämade med att hålla mig vaken. Mor och far har just gjort ordning med nya grejjer i badrummet. Så jag lade mig i ett varmt bad med morgonkaffe och min bok! Hade lite spa för mig själv och nu är man superfräch.
Gucci fick morgonmassage av mig, hon njöt så jag tror hon höll på tuppa av. Älsklingen min.
Min trogna vän, följer mig vart jag går, sover sött vid min sida varje natt.
Ja, annars är det en helt vanlig måndag, eller helt ovanlig egentligen, allt är så ovanligt det kan bli på sista tiden, nåja.
Igår spelade jag elgitarr för fulla muggar! Grymt kul, kanske ska börja med det istället ;)
Ha en fin dag. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar