torsdag 18 september 2008

Värdefullt

Kaffe, chokladbollar och surrar med Jenny. Jag har jobbart måndag, tisdag, idag och imorgon = good good ;) Grabbarna åkte till kryssningen imorse så jag ska sova hos jenny ikväll, då är det bara att traska till jobbet imorgon bitti. Blir så otrygg av att sova ensam i ett "stort" hus. 
Livet leker särsklit efter att ha upptäkt i tid att alla människor är det inte värt att lära känna, det är som tur att man ser det innan man blir indragen i skiten, så jag skrattar mig bara lycklig! Imorgon kväll blir det taco middag och film hos Paulin och Anders. På lördag ska jag plaska med paulin på nyombyggda badhuset i östersund som varit inbokat sen veckor tillbaks, gud så roligt! Sedan mys och vin med Jenny hela kvällen lång.
Så jag har fullspäckat med roligheter under helgen!
Ta hand om människor ni tycker om och som får er att må bra av att vara med!
Kärlek till familj och äkta vänner, ni betyder allt.
Kram P.

1 kommentar:

  1. Åh. Ska ni använda biljetterna? Ska lilla E med? Puss och kärlek syster

    SvaraRadera