tisdag 9 september 2008

Natten

Du har jag dragit mig upp, ätit, druckit kaffe, klätt på mig..
Och vilken natt.. jag har drömt världens hemskaste mardröm och usch vad dåligt jag mådde.
Det var såhär att jag, evelina (styvdotter) och theres skulle åka lastbil hem från någon skola där vi varit. Men sen hoppade vi av efter halva vägen, men ångrade oss och ville åka med längre och då skulle vi skynda oss att kliva på igen och då satte jag evelina fram på huven där utanför! :O
Sen började vi åka och tittade ut på evelina för att se hur det gick, hon satt och tokgrät och jag skrek att vi måste stanna men ingen svarade, sen vinglade hon till och ramlade av och for under lastbilen när vi körde! Jag skrek och skrek och tillslut stannade vi och jag såg att hon satte sig upp, jag sprang och la hon i mitt knä och undersökte hela henne efter skador sen vaknade jag med världens dåliga ansvarskänsla.. :S det var så läskigt!!!
Till en annan rolig natthändelse, det är så att älskling alltid pratar i sömnen :)
Det är så roande att kunna ligga och lyssna innan man somnar och skratta högt.
Inatt mummlade han "oj oj oj åå oj å, Asså dedär var... oj vad du är knäpp!" 
Och i söndagsmorse gick jag upp till jocke och sa att jag behövde hjälp att tapetsera,
då fick jag svaret "Vad är det för fel på växelspaken då??" 
Va? Men vad säger du?
"amen..ååh..." 
Då var jag dum som inte fattade :) Så jäkla underhållande :P
Dagens planer, tapetsera klart. Prova min "leg magic". Och hitta på nåt trevligt med sara.
Ha en trevligt tisdags-dag, Kram!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar