söndag 7 september 2008

Dimma

Söndag morgon, ligger i sängen och äter mackor. Jag har ingen söndagsångest längre, och de är bra. Men jag har däremot ingen helgkänsla alls..vet aldrig när de är helg pga att jag oftast alltid är ledig på veckorna.. det är skit att jobba helg, det är skit att vara syssellös när alla andra jobbar.
Idag är det rått och dimmigt, har ont i magen. Men jag tänkte tapetsera, men ingen brådska först måste jag vara på G.
Just nu ligger min älskling och sover med en dubbelmacka i handen :D 
Jag gav honom den i hopp om att han ville äta med mig men nu förstör han snart mackan.. 
Till en annan rolig sak, för någon dag sen när jag såg Björn Gustafsson på youtube uttrycke jag mig "dedär är min pojke det" han är ju så klockren:)
Men, då blev någon lite avundsjuk, och genom att ta en bild av Marie Picasso och lägga som bakrund på datorn, ihopp om att jag skulle smaka på samma bulle. 
Haha, ja det är skönt när man vet var man har dom... :P 
Jag har kommit på efter ynka en dag att jag nog måste ändra lite på min bloggs namn, för det kommer bli väldigt svårt att bara skriva om inredning, de går ju inte! Så..åå jag som ville ha strukturerat..
Ha en fin dag. kram p

1 kommentar:

  1. Systeryster. Du får söka jobb då. Eller finns det inget sånt i bispgården? Och inga lediga vikariat på boendet? Personlig assistent? osv. Knåpa ihop ett personligt brev och ett CV!
    Puss

    SvaraRadera