lördag 6 september 2008

Energi

Godkväll!
Då ska vi se om jag kommer igång med allt det jag tänkt, dels att använda denhär bloggen som jag nu gjort.. men det tror jag på för det känns bra.
Jag har känt mig så himla rastlös och orkeslös sista tiden, helt förskräckligt mycket..har inte alls känt mig nå bra. Men just nu idag kom energi från ingenstans till mig, igår mådde jag så dåligt att jag höll på bli tokig, men nu känner jag mig så fridfull och glad och pigg! Bara sådär utan att de hänt något speciellt..det är väldigt bra att det kan vända av sig själv utan att de måste ske underverk. Så nu känner jag mig tillfreds. 
Har nyss kommit hem igen, varit och ätit lite med pojkarna och åkt lite bil. Ska väl återvända dit och hitta på något om en stund kanske. Om man har energi så att säga så är det roligare än att sitta hemma, för omväxlings skull..
Igår fortsatte vi (jag) tapetsera vardagsrum (efter 1mån uppehåll) i hopp om att jag skulle få klart allt då men nu sitter jag här med ca två väggar kvar ändå.. det tar verkligen tid! 
Men det kommer bli jättesnyggt iaf den vackra dag det är klart. 
Men sen vill jag ju ha nya möbler och elektronik till det också innan de känns fördigt, och jag är en sådan som vill ha allt på en gång! men jag får väl otålgt vänta tills det finns resurser...
Jag har planerat att lägga upp bilder på allt vi hittils åstakommit med huset! de är ganska mycket och stora förändringar, totalrenovering av badrum och kök tillexempel. :)
Men nu ska jag ut och umgås lite! Ha det bra!  Kram kram Paula

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar