torsdag 11 september 2008

Nattrenovering

Nu är klockan 01.30 och jag har precis satt den sista tapetvåden! Woho!!
Det gör ingenting för jag är nattmänniska. Det har jävlats lite, bland annat att jag fick hela tapetvåden på mig som ramlade ner precis när jag satt upp en.. ensam som jag var pratade jag vett med tapetetbiten och frågade vad den hade för jäkla fel, för lite lim kanske? Nä, just det!!
Annars i helhet har det gått rätt bra, jag är så jäkla nöjd med min insatts.
Jocke sover för att han ska ta sig upp imorgon, dom har satsat pengar på hans jobb att han inte kommer komma i tid :D Så jag ska väl gå och lägga mig snart, men är inte trött,
men huuga vad ont jag har i ryggen.
Idag ringde Monika och väckte mig halv elva, råka sova lite länge.. Vi åkte till hammarn och shopa mat och gick å väntade på att apoteket skulle öppna en evighet..
Sen åkte jag och träffade Paulin min stjärna som bjöd på fika på brödbiten ;) Sedan åt jag mat hos dom och såg filmen Varg, den var bra. Så jag var hemma runt halv nio, därav blev jag inte klar förän nu, jag hade gett mig fasen på att bli klar med dehär idag. 
Så imorgon är det bara och städa och möblera ;D Saknas dock gardiner.
Och imorgon ska jocke på zonterapi hos en dam här i trakten, ska bli spännande och se om det fungerar mot alla krempor.
Jag och Paulin har tänkt oss börja träna på ptt-huset, de var precis vad jag har tänkt så de blir kul att göra tillsammans, se om det är bra där. Dom har spinning å body pump, men jag tror jag vill köra på spinning till att börja med. Har inte tränat seriöst på länge.
Nästa helg åker grabbarna och de två flickor som har åldern inne på kryssning, själv var man för liten.. Men ingen sorg över det, då tänkte jag ha tjejmiddag å pimpla vin, åka till badhuset och massa annat med Paulin och grejjor :) Umgås som folk helt enkelt.
Ska bege mig upp och se om jocke mumlar nåt roligt, hoppas ni sover gott inatt. NattKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar