onsdag 16 mars 2011

Trött

Jag är så himla utmattad. Det känns som att jag knappt hinner andas ibland. Inatt har jag bråkat med Felicia samtidigt som jag är så trött så ögonen faller igen pga att jag vart uppe sen 7 på morgon och vart i full gång hela dagen, som alla andra dagar. Och för att jag vant henne vid att smaska på tutte hela nätterna. Därav blir hon jätte envis och arg när det är slut med det. Upp på morgon igen och då är det grötfrukost, sedan blöjbyte igen, jag cycklar en runda, slänger i mig 2ägg medan felicia leker lite på golvet. Kanske hinner dricka kaffe om hon inte hinner bli för trött. Sedan på med kläderna och ut och gå så hon kan somna i vagnen, idag var det STORM. Vacker väder MEN BLÅSER som fan. Jag hatar vind. Nej nu vaknar hon så jag hann inte ens dricka denna kaffekopp och vila en timme, hon brukar ju sova jättelänge nu?!? Ingen rast och vila. Ja det hörs väl att jag är lite utmattad, men hon får mig också att skratta och känna kärlek varje dag. Min lilla vän, hela livet framför sig. Jag ska lära henne allt jag kan. Mamma måste ha mer energi.

1 kommentar:

  1. Åh kära syster. Jobbar Jocke mycket nu eller har ni möjlighet att hjälpas åt? Passa på att vila när hon vilar ibland, istället för att fixa alla "måsten". Hoppas att du får lite vila och avlastning i helgen när vi ses. För ni kommer va? Jag önskar att Evelina och Jocke också kommer.

    Hårda kramar!

    SvaraRadera