fredag 11 mars 2011

Framtid framtid?

Hallå. Sitter med en låtsassnus med varken nikotin el tobak. bara för att jag inte ska äta massa småsaker helatiden bara för att jag har tråkigt och känner mig trött å seg. Vad är det liksom? Varför gör man så? Blir det roligare då? Neeje. Felicia sitter och leker på golvet, skyddad med sin skumgummi-hjälm. Bra grejjer. Hon har jättekul när hon kan dra sig upp med hjälp av bordsben och dylikt. Hon är så jäkla stolt över hur bra hon kan förflytta sig nu och så är även mamma :)
Igår på träningen kände jag att det börjar bli lite enformigt med bara vikter, det blir ju nästan bara styrketräning med bodypump, skulle gjort nå så man rör mer på sig också. Har ju en träningscyckel som står här och stirrar på mig så jag vet inte vad jag gnäller om. Jag körde med lättare vikter igår, dels för att jag kände av i låren att jag körde tungt förra gången och det känns som jag kommer bli värsta biffen i benen om jag lägger på så mycket. Men de ska ju ta samtidigt, kan inte stå där å fjolla på heller. Ne så de e väl bara att börja cyckla lite och lägga på lite mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar