fredag 4 juni 2010

Luuugn helg

..önskar jag mig! Ska bege mig in till stan snart och uträtta några ärenden.
Sen åker vi till Bisp sen idag då, jag hoppas jag får träffa min Pållan nu som hon sagt! :)
Vårt sovrum blev iallafall jätte tjusigt, ska lägga upp nåt foto sen någon dag.
Jag tog en dusch imorse, och efteråt när jag (försökte) böja mig ner och torka ena benet så slår jag vad om att den lille sparkade av mig nedre revbenet! Det kändes så iallafall.
Jag vill bara att du ska komma ut komma ut komma ut!! Att en 48cm lång och 2,8kg tung får plats?? Stackars ihoptryckta lilla.
Jag hade allafall världens muppigaste dröm! Mamma skulle ha en fest och hade problem att ordna alkohol, kvällen innan såg hon att Jocke hade en hel del i sin bil, så hon fick ta det för Jocke då och hon började dricka på en gång för att "prova" detta inför morgondagen.
Och dehär var tydligen HB, men mamma fick för sig att det var nåt heelt annat, nåt ännu farligare som Jocke hade kokat ihop och blev helt vansinnig på oss! Och började fråga mig hur jag kunde vara med han, "du sover väl inte i samma rum som han när han har druckit dehär?!" Och guud vad osams vi blev allihopa, bråkade nå fruktansvärt!
De blev en: puuuh, de var bara en dröm!!
Sen drömde jag även att Jocke sa "Guud vad du gått ner i vikt sista tiden, du är jättesmal!"
Det kändes jättebra, för stunden....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar