onsdag 9 juni 2010

3 veckor kvar :)

Jag är såå glad att det snart är över!! Orkar inte vara anfådd helatiden längre, och jag känner verkligen att den behöver komma ut nu, liten har blivit för stor för magen nu :)
Det har tryckt på ganska skapligt flera dagar nu, gör ganska ont. Förverkar tror jag inte att jag haft nåt utan de mer svider/sticker och trycker på neråt. Men mamma har sagt att hon hade inte heller några förverkar, utan dom riktiga verkarna bara kom på en gång när det var dags.
Jag funderar på om det inte kommer ske sista veckan i Juni ändå... de känns som att de bara kommer starta lite tidigare.. men ska inte hoppas för mycket. Kan ha otur och få lång väntan men jag orkar verkligen inte gå över!! Nu får de vara bra, vill ju kunna få ut den också så den får inte bil för stor heller. Jag orkar inte göra nånting längre, fast jag har varit jäkligt duktig och gjort mycket man egentligen inte orkar iallafall, som att renovera sovrummet själv, tvättat bilar å tokstädar och står i... men de känns i ryggen!
Imorgon skulle jag besikta min bil men jag tog och avbokade tiden nu för jag kommer ändå få på handbromsen så. Får se om de dyker upp nån ny tid efter vi lagat den. Annars tror jag ändå inte jag behöver egen bil så mycket efter 1 Juli... kommer nog mest bara åka tillsammans då.
Nå, dags att klä på sig, åka och köpa nya leggings (dom andra sprack) och sedan föräldraträff i eftermiddag! Puss puss
Som sagt, nu får de vara bra...
Som sagt, nu får de vara bra...

2 kommentarer:

  1. Ååh, finaste fin-magen! Det ska bli spännande att se vilken liten mini-Paula som gömmer sig där inne..!! :)

    SvaraRadera
  2. Haha :) jaaa de ska de bli :)))) Sötanos.

    SvaraRadera