tisdag 22 juni 2010

När?

Jag tycker det är ganska sjukt att det kan smälla till när som helst. "Du känner inte på dig nånting, det bara smäller till" Jaha...? Det känns lite halvläskigt, man vet ju inte alls vad man gör eller var man är just då.. Jag önskar jag kunde se igenom min kropp och kunna hålla koll på om det händer nåt, som nu när jag går och har så ont flera ggr om dagen, när det trycker till så mycket, om det händer nåt där inne då? Eller är det inte ens en bråkdel av hur det kommer kännas sen? Det visar väl sig en vacker dag.. Elva dagar alltså.. eller 2? 5? 7? 14? 17? 1? Men jag undrar om jag verkligen hade velat haft på schemat att DENHÄR DAGEN, DENHÄR TIDEN dådu..då smäller det! Det kanske hade varit jobbigare... Till helgen ska man alltså fira midsommar, sitta och klia sönder magen och vara trött och ha ont, Jocke sa att han trodde han skulle vara nykter ifall om de skulle bli nåt.. så klok trodde jag inte han skulle vara, sötis.
Det är hemskt vad det kliar nu, jag har ju bristningar hela undre delen av magen, och det kliar så in åt helvete så jag kan inte sluta, måste riva håårt med naglarna, jag gör det även i sömnen, vaknade en gång av att jag höll på klia tills det blödde. Så det har blivit helt "buckligt" på huden och det blir inte vackert alltså.. och det svider så efteråt..
Tänk när magen bara var såhär stor!! Jag kan inte fatta det nu, sådär liten och len utan bristningar och missfärgningar. Så jämn i hyn och liten! Man fattar inte alltså, tror att man alltid haft denhär fotbollen. Har jag verkligen kunnat rulla runt i sängen, ligga på mage, dra upp knäna till hakan..? De låter som fantastiska saker att kunna..

5 kommentarer:

  1. Ja..snart är det dags för dig! :) kuuuul!

    SvaraRadera
  2. Ja, frågan är om själva ögonblicket är så kul? :S Men du verkar överlevt iaf:)

    SvaraRadera
  3. Ja.. men det gjorde sååå ont!!! lycka till! :)

    SvaraRadera
  4. hur e de med dej?
    har de kommit nån liten ännu lr?

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Det känns ju superskönt att höra....!!!

    Det är bra, men ingen liten än, jag har gissat på torsdag...

    Kram

    SvaraRadera