måndag 10 maj 2010

Jag blir så förbannad...

Jag och Gucci delade kudde fram till elva idag. Sedan åt jag rostbiff & potatissallad till frukost, duschade till kl 13 och under den tiden hade även Gucci smaskat i sig min lämnade rostbiff till frukost. Jag satte igång och slängde ihop en sockerkaka, hur svårt är det att baka liksom? Går inte misslyckas med. Men vad fan gjorde jag för fel??
Den har liksom inte ens varit inne halva tiden, de rinner och droppar om den samtidigt är den bränd fast den står längst ner i ugnen. Helskumt. Ååååh de bara jävlas för mig!!
Magbilder.. v.33 (32+1)
Vi har iallafall haft en jätte trevlig helg med vackert väder. Röjt ute på gården och tagit ut utemöblerna. I Lördags kom Grelle, Nina och Magnus till oss och fikade i solen och (dom) drack lite och surrade en bit in på natten och sov över. Vi har planerat campingsemester tillsammans i Augusti med alla barnen, skara sommarland m.m. :)

1 kommentar:

  1. Hurra för bilder. Igen.

    Har du kommit på vad du gjorde för fel med sockerkakan?

    SvaraRadera