måndag 3 maj 2010

Bältros ?

Ja hela dagen idag har jag haft en svidande, brännande smärta över magen på ett ställe. Smärtan sitter liksom utanpå i huden, den kommer och går med jämna mellanrum.
Pratat med sjukvårdsupplysningen och det ska troligtvis vara bältros som är på gång. Det kan utvecklas blåsor om några dagar och jag ska då åka in så någon får titta på dom. Men jag skulle bara avvakta och det försvinner av sig själv tydligen. Det står på hemsidan att det är ovanligt att få det om man är gravid, jag blir brydd. Nåväl, bränner till som fan gör det ibland iallafall.
Magen idag, V.32. (31+1)
Jag har kommit hem från föräldragruppen och ska snart käka. Det var trevligt och kommer nog bli roligare än jag tänkt mig på träffarna. Vi surrade och fikade mest. Hoppas på att Jocke kan följa med på måndag, blir roligare att gå tillsammans. Nästa gång ska vi prata om amning.
Vi ska ha barn näst först i gruppen, enligt BF. Tydligen 150st som ska ha i Juli månad i jämtlands, hoppas inte BB blir fullt bara!
Nu mat!. Puss.

3 kommentarer:

  1. men ÅH vad härligt med bilder i din svarta blogg! Jag gillar't. Synd att jag inte får se dig live i detta tillstånd. Puss

    SvaraRadera
  2. Ja jag tänkte på dig:) "Nu kommer Emilie bli nöjd"
    Ja du kanske hinner se mig innan? eller inte?

    SvaraRadera
  3. Tror inte jag hinner se dig innan och den tänker landa 3e juli. Däremot får jag väl träffa bebis live i juli när jag kommer uppåt över semestern. puss

    SvaraRadera