måndag 5 april 2010

v.28

Vi har just lagt oss, kommit från Bispgården. Åt ett maxmål som satt fint när vi kom in till stan.
I helgen fick vi med oss panelen (den fick plats i bilen) och satt upp allt, dock fattas det ca 3meter nu. Så vi måste ta med oss 4skivor till nästa helg, känns drygt. Sen har jag sett ett skötbord på annons som jag ska köpa i veckan, trotts att jag tycker det känns lite tidigt att köpa sånt nu.
Men det är exakt ett sånt jag vill ha och det finns inte detta i affär ängre så jag vågar inte vänta med det om det försvinner.
Nåväl, det har varit en skön långhelg med otroligt vackert väder igår.
Gucci och jag är mycket glada att träffas igen, hon är så mysig. Nu har hon somnat tätt intill mig.
Vi mår bra och det är full fart och bra i magen. Tiden rusar. 12veckor kvar av av väntan.
Puss.

1 kommentar:

  1. Paula paula.. Du måste titta runt lite på alla gravidbloggar som finns. Det är bilder bilder bilder!! PÅ magar i alla storlekar och vinklar. Det är detaljer, filmer och barnmorske-besök. Kom igen då!

    Puss

    SvaraRadera