fredag 16 april 2010

Ffffredag

Det blåser, stormar idag. Även inatt, huset förflyttade sig nog några cm.
Jocke ringre och pratade om nån vulkan som tydligen har brytit ut och nu drabbar hela världen.
Jag förstod inte riktigt varför. "hänger du inte med nånting?!". Nej, för jag bryr mig inte om nånting annat än min kula längre, kul tjej. Men vulkanutbrott det kanske inte händer så ofta..
Men jag tror inte jag får se nåt vulkan-skräp flyga omkring här, ha! Vi får akta oss nu när vi går utomhus för nu kan vi få en lerklump i huvet. Nå.
Alltid när jag drömmer att min bebis äntligen är här så tar alla h*n ifrån min, jag hinner aldrig få fram tutten för att känna hur det känns att amma förrän någon kommer och rycker h*n ur händerna på mig och gömmer h*n nånstans!! En gång hittade jag min älskling under madrassen, whats wrong with all people?! Det var fruktansvärt irriterande.
Nu ska jag försöka få tag på några damer på diverse lönekontor för 4 dagen i rad! Upptagna människor detdär. "Växeln, ska jag ringa på en stund till?" "Jaa" ....."Växeln, ska jag ring..KLICK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar