torsdag 22 april 2010

Storätare

Ja nu är klockan snart halv åtta och jag var tvungen att kliva upp för ett tag sedan och kasta i mig ett dussin rostmackor. Detta gjorde jag även sent igårkväll/natt. Jag börjar bli så fruktansvärt hungrig så det svider i magen, precis innan jag ska till att sova. Igår tog jag med mig en banan upp men den hjälpte ju ingenting! Det är knepigt... jag kommer äta oss ur huset.
Gucci följde med mig ner och även hon kastade i sig maten efter gårdagens fasta, hon gav mig dock en låång ledsen blick i hopp om att jag skulle lägga något gott i hennes skål. Men idag stod jag emot! Så efter en stund tog hon några trötta besvikna steg fram till skålen med de torra knölarna och tittade på mig i ögonvrån.. Nu har vi gått upp i sängen igen, hon är ingen morgonhund. Hon har det bra här i sängen med mig och Jocke, härom kvällen fick hon en egen kudde mellan oss och vi höll om henne båda två:) Det blir nog svårt sen när vi vill ha bebis i sängen och hon inte kommer begripa varför hon helt plötsligt inte får vara i sängen! Stackarn, vad svartsjuk hon kommer bli. Nu ska vi mysa, Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar