tisdag 7 juni 2011

Hey you

Sitter och dricker lite kaffe och försöker bli människa. Jag har gått igenom, rensat och packat alla små detaljer i flera dagar och vi får inte så mycket gjort förrän ungarna har somnat så man kan jobba aktivt.. Men nu har vi ungefär lika mycket kvar, minst. Har packat 10 kartonger nu och fyllt halva släpvagn med skrot (stor släpvagn). Och på tala om släpvagn! I förrgår vart jag så leds på Jocke som b.la. inte klev upp nån jävla gång så vi tog bilen och åkte på ICA själva... Hmm, när jag kom upp till vägen insåg jag att jag hade fetaste släpvagnen med mig. Den hade studsat och farit över diket när jag drog iväg och Jocke satt bara och skaka på huvet vid köksfönstret.. Nej nej, jag tänker INTE fara tillbaka och behöva be Jocke hjälpa mig koppla av dehär nu. Nu ska jag fan visa att jag klarar av detta. Och det gick ju bra, men nervös var jag. Väl hemma igen fick jag gott lov att backa in ekipaget på gården också. Givetvis medan grannen otåligt väntade på att få köra förbi. Men I made it! Den övningen hade nog aldrig annars blivit av. Förutom det så rullar de på här, glada ungar ( nåja, felicia håller på få mer tänder) och snart lite ordning och reda i livet, om tre veckor :) Det tar väl ett tag att få helt klart i lghten dock, lite tapetsering kanske. Det kommer bli sjukt bra iallafall. Fin skola & dagis alldeles nedanför. Men nu ska här bli lite ordning. //P.

2 kommentarer: