torsdag 16 juni 2011

Har sovit jävligt dåligt inatt, eller somnade svårt iallafall. Sen vaknade Felicia ovanligt tidigt idag, kanske för att hon äntligen sov hela kvällen igår utan att vakna mellan 21-23. Så vi var uppe före jocke och har nu ätit frukost.
Igår rinde Östersundsbostäder och nu är allt klart med fullmakten och de nuvarande hyresgästerna har börjat flytta ut. Så på Fredag ska vi skriva kontrakt!!!! wiiiiiiiii:)
Om 2 veckor flyttar vi in! Hoppas att de åtgärdar en del efter besiktningen och att vi hinner få klart det mesta innan Felicia fyller år, mig blir det nog svårare med som fyller den 3:dje! Men det är ju inte så viktigt längre. Jag minns födelsedagarna när man var liten, å vad underbart det var! Jag låg vaken och kunde inte somna kvällen innan och på morgonen låtsades man sova när familjen kom in och sjöng, det var så mysigt att höra när de fixade och ordnade där utanför. Paketöppning i sängen och tårtmys runt frukostbordet. Det var tider det. Jag var ett lyckligt barn.
Nu är Felicia trött igen och myser i mitt knä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar