torsdag 23 juni 2011

Hej kära ni... ? Förmodligen mest mina familjemedlemmar som läser min blogg.
(Det skulle vara intressant att veta vilka det är som brukar läsa!)
Nu har jag iallafall ringt till Jämtkraft & Aressändring och fått ordning på elabonemang till lägenheten och fått ordning på felandet med adressändring. Check.
- - Nu vaknade Flisan, så nu har jag en svettig nyvaken tös - -
- - med krulligt hår i famn. :) - -
Evelina är ute på picknick med Gucci i lekstugan, gucci har tur som har henne här nu så hon får gå ut helatiden, jag har nästan aldrig tid, jag förstår inte hur man hinner ha både ungar och hundar. Hur som helst. Igår hade vi jättemysigt hela familjen i badhusparken (som vanligt). Vi köpte stora mjukglassar så att Evelina skulle få fira att hon fått en lillebror. (inte vi igen då utan hennes mor)
I eftermiddag kommer Syster, Calle och lilla Ester med flyget och ska vara här över helgen och mysa! Imorgon är det midsommar och jag är frusen.. hoppas de blir varmare imorgon. Det är gamska tomt och ont om matplatser här i huset inför flytten nämnligen :) Kanske skulle staplat upp några flyttkartonger som bord blir nog mysigt.
I slutet av veckan må vi nog fara till huset och hämta ett sista lass iallafall...
En del kvar att gå igenom och lite som inte fick plats sist. Men mitt älskade piano är jag mest intresserad av att få med mig.
Här är vårat nya place
Balkongen är klart åt bästa vinkeln,
sol hela eftermiddag/kväll och bra utsikt!
Balkongerna mitt emot på andra "kroken" har ju skugga nästan helatiden så vi hade tur att det var ledigt just på "solsidan" :D
Nåväl, ha det fint.

4 kommentarer:

  1. Mamsen läser så fort det kommer nå´t nytt!

    SvaraRadera
  2. Å jag, men det vet du!

    Hundar å barn är väl en sak, barnvagsnpromenad med hund går väl. Vad jag där emot har svårt att se är hur folk har tid med 10 barn samtidigt! Vansinne.

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Jag tittar oxå in med jämna mellanrum :)

    SvaraRadera