tisdag 2 februari 2010

olyckligt

Igår kom mamma hem med en nerdrogad Gucci i famnen, med tratt runt huvudet. Rakad på både mage, rygg och på sidan. And guess what... dom "fick inte ut någon benmärg" så hon går igenom dehär helt i onödan!!! När hon hade nycktrat till igår kväll skulle hon upp och gå lite, hon skämdes för att hon tror ju att hon har gjort något fel när hon måste ha dendär tratten på sig. Sen när hon väl sprang efter mig så ramlade hon ner för trappen för att tratten tog i! Sen försökte hon ta sin fågel som hon älskar att leka med, men de gick ju inte heller. Hon kan inte hoppa upp i sängen själv eller nånting. Så tillslut blev hon jätteledsen och la sig bara ner och pep. Hon kunde inte följa med och sova uppe hos mig inatt då för att hon ramlar ju ner i trappen. Jag låg och grät så länge igår och kunde inte somna, jag mår så dåligt av att se hur hon mår och att hon inte förstår vad det är som händer. Hon var ju lagomt rädd igår innan bedövningen släppt när hon försökte resa sig upp med det gick inte. Stackarn, hon är ju så förvirrad nu. Det som känns värst är ju att allt är helt i onödan, ingenting hälpte ändå. Och hon mådde ju så bra och var så pigg så det känns så onödigt nu när hon ska gå såhär i 10dagar bara för det och vi tog det beslutet!! :'( Nej ush, jag kan knappt se på henne för jag vill kunna göra något så hon blir glad, men för första gången kan jag inte det.Gucci & Jag i unga dar'!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar