onsdag 17 februari 2010

Den underbara tiden

Hej alla kära!
Idag har jag lyxat till det och gjort sällskap med mig själv. Imorse åkte jag iväg och skjutsade mor och mormoder till flyget. Påvägen hem köpte jag med mig färskt styckbröd, pressokaffe, frukter och en trevlig tidning. Har nu sittit i allrummet flera timmar och läst och fikat och funderat. Gucci har surat lite för att hon inte fått all uppmärksamhet idag. Jocke är precis hemkommen nu. Här bjuder jag på några härliga bilder, kan inte låta bli att ta tusen kort på "snygg" mat m.m.!
Såhär var vädret i östersund idag..Fruktsallad med friscus-juice!Mina älskade älskade druvor..Sånnahär smörgåsar ska jag servera i mitt framtida Cafè..
Min lyxfrukost.. ser ni hur det ryker ur muggen? Värsta bilden ju :)
Det var bara en sak jag saknade idag, och det var att fika detta med en vän,
idag kände jag att det var speciellt Paulin jag saknade vid bordet mittemot...
Hoppas ni haft en bra dag. Kram

1 kommentar:

  1. Aww, gumman, nu sitter jag här på andra sidan datorskärmen och blir rörd ju! Åh, jag skulle gett vad som helst för att få fika med dig också. Tyvärr har jag inga som helst pengar nu så jag kan fasen inte åka nånstans heller..:( Annars hade jag kommit upp till Ö-sund! Men nu ska jag börja jobba lite snart och få mer pengar, så då kommer det gå bättre med den saken..:) Och - hör gärna av dig om ni ska nåt mot Sundsvallshållet! I miss you darling! PUSS! p.s. Hoppas "lill*n" mår bra ^^

    SvaraRadera