fredag 12 februari 2010

Livet är vackert

Min Lasse sjunger för bara mig ur mina högtalare idag. Jag dricker kaffe igen efter fem månader. :) Solen skiner otroligt starkt och nu har jag ätit för många färska bullar. Gucci är världens finaste och är så glad utan tratt runt huvudet. Idag är en jättebra dag. Vår älskling gör sig påmind mer och mer kommer till sommaren.. Jag längtar så mycket att få ge dig min kärlek! Jag har aldrig varit så tillsfred med livet som jag är nu, jag skulle inte göra något hellre än dethär. Allt det andra känns tomt. Jag lever livet. Jag sprudlar av en trygg stadig lycka om att livet är vackert. Jag söker inte längre, jag är här och det är underbart när man nått hit. This is gonna be heaven you know. Lifes what you make it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar