lördag 30 januari 2010

Jodå

Jag är glad och sprallig idag :D av ingen speciell anledning alls egentligen, jag är bara så tillsfreds med mitt liv just nu. Idag startade jag dagen 8.30 med en lång frukost i sänger med datorn. Nu är jag nyduchad och nymålad på tå & hand-naglar. Ska ta en sväng ut med Gucci snart. Börjar jobba klockan 16. Älskade käraste finaste Gucci är förmodligen sjuk, vi åkte till djursjukhuset för ett haltande ben som det inte var någon fara med, men fick då veta att hon hade feber och hade knappt INGA vita blodkroppar, hur nu det kan gå till? Dom hade aldrig varit med om liknande. Vi gjorde om provet flera gånger men dom tyckte det såg mycket märkligt ut. Dethär kan antingen vara en förgiftning eller tumör. På röntgen såg de bara att mjälten var lite förstorad. De ska kolla med ultraljud på henne på måndag. Jag är så orolig och nervös, älskar henne så helt otroligt mycket och hon är allt för mig. Har aldrig älskat något djur så mycket, hon följer mig överallt och sover med mig vareviga natt. Hon är så speciell och personlig, hon har sin charm och tokigheter för sig :) Härligare hund finns inte. Hon är en hund för sig. Hon är en av oss i familjen, inget husdjur. Det får inte hända henne något, hon ska alltid finnas i mitt liv och glädja och trösta mig, älska mig. Du får inte gå och bli sjuk nu gumman, du ska ju vara med mig! :'( Men jag ignorerar detdär än så länge, det känns inte som att det kan hända henne.
Gucci öppnar julklapp av mig.Världens vackraste.
Ha en bra dag, nu ska vi ut och gå, jag och min lilla älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar