fredag 29 januari 2010

En härlig lugn fredag..

Idag är det fredag och jag har planerat att få lite fredagskänsla ikväll.
Har ätit frukost och betalat räkningar, ska skriva av lite bra recept som jag hittat.
Evelina ser på barnfilm och leker med katt. Jag och Evelina har lekt i snön, gått promenad, bakat kakor, lekt med lego och sett film i veckan. Tror jag måste köpa ett lego till mig själv, ett såntdär med små detaljbitar som man bygger hus och bilar av. :)
Dom åker till Bispgårn ikväll så det är lite tråkigt, jag ska jobba i helgen. Men Jocke kommer på söndagkväll igen förstås.Veckan har gått bra, har bara jobbat igår.
På onsdag klockan 15.00 ska vi dit och få titta på vår vackra igen!! :) Så Jocke ska åka tidigare från skolan.. Det är så fantastiskt och spännande.
Well well... time to eat some fooood. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar