torsdag 28 januari 2010

Ja undra vad man kan få för sig egentligen?

Har nyss avnjutit en halvtaskig lunch på två mackor och ett äpple på jobbet. Imorse fick jag skjuts av Jocke för att min bil inte fungerar. Men vi hamnade i diket, i 3meter snö. Så det var inte ens någon idè att försöka ta sig upp. Så fint började dagen men lika glad är jag för det! Nåväl.. Men jag börjar bli lite brydd, faktiskt. Vad är det som försegår egentligen och vad kan folk tro sig veta? Och vilka vänner tycket egentligen som dom har sagt sig tycka? Jag blir faktiskt förvirrad och undrar vad i helsike det är som pågår?!? Oj vad mycket av historien dom har missat om dom bara lyssnat till en mun! En bra och normal situation kan låta sorglig av en annan person. Men jag skulle bara vilja göra folk medvetna om orsaker och konsekvenser, om varför och hur. Och att det redan går till på bästa sätt. Uch vad jag avskyr när folk tror dom vet vad dom pratar om när dom egentligen inte gör det och är helt fel ute! Jag förstår precis vad det handlar om och jag förstår precis hur det har framstått. Men hur förklarar man sånt? Jag tycker synd om både dig som inte förstår själv och hon som inte vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar