tisdag 19 januari 2010

Välkommen åter..

säger jag till mig själv som har hittat tillbaka till min egen blogg och fått humör till att skriva.
Allt är toppen, har aldrig mått så bra och full av lycka och sett så glädjefullt på framtiden.
Det är svårt att uppdatera efter månader, jag har egentligen aldrig uppdaterat bra här. Har varit på å olika ställen i livet mellan gångerna jag skrivit ibland.
Så, många nya planer och mycket ljusare tider är det. Kan inte förklara det bättre.
Jag jobbar så ofta jag får jobb, jag hoppade av assistentjobbet.
Jag bor ännu hemma i östersund, och Jocke pluggar till lastbilschaufför på frösön.
Vad händer sen? Vi siktar mot Sundsvall, vi får se. Mycket som händer framöver :)
Hoppas alla mår bra, Puss P.

3 kommentarer:

  1. Hej fina du! Vad glad jag blir när jag läser att du är så lycklig, man blir glad när ens vänner är glada! :) Och Sundsvallsplanerna gillar jag ju också...hoppas det blir så i slutändan! ;) Puss gumman!

    SvaraRadera
  2. Underbart att du är tillbaka=) Rummet i källaren finns fortfarande till ditt förfogande och mitt hjärta står alltid öppet för dig!<3

    SvaraRadera
  3. Åh gud vad fina ni är gummor :)

    Jag hoppas också på sundsvall paulin så vi kan hålla varann sällskap och du får visa mig allt du kan om den nya staden ;)

    Vad gullig du är Linneà! Jag tror jag får ta en tripp i sommar till dig och visa en liten överaskning för dig då! ;)
    Puss Gummor!

    SvaraRadera