onsdag 17 juni 2009

Skön dag

Hej alla glada!
Jag har precis kommit innanför dörren, ska kasta i mig ett ägg och träna en gång till. :) Jag och evelina tog en promenad med vagnen bort till familjen Johansson, sedan åkte vi med Theres och deras gammel-Mormor till Edset och hade picknick och kikade på när grabbarna körde cross.
Vädret har klarnat upp lite, det är skapligt promenadväder iallafall.
Det blir till att jobba heldag imorgon och på fredag, sedan blir det väl grillning och något trevligt på fredagkväll. Sen jobbar jag förfullt nästa vecka osv. Och 100% i Juli, gruvar mig lite, det blir lite för mycket när man jobbar många heldagar i sträck. Men det behövs, ju.
Jocke m.fl. åkte nyss till Sundsvall för att kolla på drifting.. ingenting för mig så jag stannar hemma och ska ta en långpromenad med Theres ikväll.
Ha en skön kväll, Kärlek.
saknar familjen

2 kommentarer:

  1. Du är duktig kära syster. Dock bekymrar det mig att du inte ringt facket. Det är viktigt och kan ju faktiskt säkra er inkomst! (det sa jag med min myndiga och bestämda stämma).

    Glad midsommar! (jobb denna helg ger ju rejält klirr i kassan väl?)
    PUSS!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag ska.. :S
    Detsamma, hoppas ni hade mysigt! Ja jag fick riktigt bra betalt för dom passen så det var bara bra! Men jag fick jobba natten mellan tors-fredag istället.. Alltså 7-15.30 på torsdagen och sedan börja 20.15 igen till fredag morgon, tufft! Men moooney! :)
    Puss

    SvaraRadera