onsdag 24 juni 2009

Hett

Jag är så glad för att sommaren har kommit. Klockan 7.00 imorse när jag gick fram till termometern vid köksfönstret stod den på 35grader! 35grader kl sju på morgon! <3 Sedan jobbade jag till halv fyra, en bra men lite känslosam dag. Sedan blev det en vandring runt döda fallet och även middag där på "restaurangen", sallad. Nu har jag krattat, rensat, burit ved, eldat, tvättat och diskat. Nu kan jag kanske få koppla av ett tag. Jag hade tänkt att röja ner höggräset här nedanför huset också men när jag stog där och slog såg jag ett getingbo mitt i höggräset där jag just slagit! Jag blev livrädd och sprang allt jag kunder därifrån, men det kom inga ilska getingar efter mig. Jag är jätte rädd att bli stucken eftersom jag aldrig blivit det och mycket väl kan vara jätte allergisk... Nåja. Ska kika lite på lyxfällan här nu. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar