måndag 29 juni 2009

DETHÄR är livet

UNDERBAR DAG! Vi packade kylboxen med sallad och mackor och åkte till badplatsen och där blev vi kvar till kl sju ikväll. Badat jättemycket med älskling som egentligen är en badkruka, hoppat och lekt i vattnet. Övningssimmat med söt evelina också, hon fick en mysig dag med oss. Det var så härligt att ligga och gosa med henne på stranden eften vi badat. Gucci fick bada i älven och rulla sig i lera innan vi åkte, det tog emot att lämna henne hemma sen men hon kan inte vara med på badplatsen, hon är så sööt, jag har saknat henne, det var så kul att träffa henne. Pappa och Mamma kom till oss på badet en stund innan dom hämtade Gucci påvägen hem. Det var mysigt att ha dom här en natt, första natten mamma sov över här. Och på Fredag kommer dom igen! :) Då fyller jag 20... jag har inte ångest längre, jag är nog så gammal ändå, det blir nog bra:)
Igår var det crousing, vi kom hem halv fyra efter en galen natt. Underbart har allt vart. Dethär blev nog lite osammanhängande men jag är så lycklig :) Puss och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar