måndag 4 maj 2009

Boooring

Riktigt tråkig dag. Förkyld, såhär två veckor innan bröllopet. Givetvis. 
I förrgår var jag ute och städade hela gården oh sågade av överflöd av grenar på björkarna m.m. det var svettigt och äckligt med alla myror som bombaderar vår gård och hus. Jag har kommit fram till att vi ska elda på hela gården, så det kommer nytt fint gräs och myrorna försvinner! Så det ska vi göra några dagar framöver. Igår var vi nere i Edset flera timmar ( jocke och grabbarnas crossbana ) Dom har byggt fler hopp och en upphöjd fikaplats och gjort grill av vår cementring som vi haft på gården här. Det blev jätte bra. Vi grillade och tittade när dom körde, jag täljde jättefina grill-pinnar. :) Jag kan tänka mig att sitta där och tälja allt möjligt i sommar, det är skit mysigt att bara sitta ute och pyssla. Vi ska ta ner våra gamla utemöbler dit när vi köpt nya. Imorgon har jag jobb, det blir jobbigt eftersom jag är sjuk. Sen måste jag ta en tur till sollefteå nån dag så jag kan ta ut pengar på Nordea så jag klarar mig en stund. Det är grått och molnigt och jag tror jag har PMS... blää. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar