lördag 23 maj 2009

Allergi ?

Krypit ner i gästsängen med en stor kopp te som jag ska söva mig med. Det är mycket varmare här nere, jag bara nyser och snorar helatiden och jag funderar på om jag kanske blivit lite allergisk mot pollen? Känns inte som förkyldning. Igår somnade jag med kudden över huvudet efter att blivit tokig för allt var så obekvämt och dom jäkla fåglarna kunde inte hålla tyst, hade jag haft en bössa hade jag inte tvekat. Vi har fönstret alldeles ovanför huvudet och jag tror inte pippi fåglarna har förstått att det INTE är morgon kl. 02:00! aaw.
Idag har jag suttit hemma och varit arg halva dan. Sen åkte vi och basta. Nu kom jag precis hem från monica. Evelina fick sova där inatt. Jocke är i svall och tittar på bilar som står å fjantar på.
Imorgon ska jag jobba 12,5 timme, med 60min rast. Godnatt! 

2 kommentarer:

  1. Det var synd att du inte var med till sundsvall du hade kunnaat umgåts med mig, jenny och marie och kanske druckit lite vin:)fast kanske inte så bra om du ska jobba:P men varför var du arg halva dan då? det är ju inge bra om man är de! kram

    SvaraRadera
  2. Ja det hade varit fint att träffa er, men jag hade adrig orkat jobbet då.. Nja, var som hormons-svängnings- irriterad den dagen och blev fruktansvärt arg för lite tjafs vi hade på morgonen. Guud, dom förstår ingenting sånna dagar. :S :P Kram

    SvaraRadera