lördag 15 november 2008

Besök och mysmys

Nu är det riktigt mysigt här i huset! Nu njuter jag, tänk om man kunde ha städmani lite oftare!
Mormor och bertil var här och hälsade på för första gången ikväll! 
Dom hade varit på IKEA och passade på när dom hade vägarna förbi, mormor är lika gullig som vanligt och hade med sig lite små saker. Fick ljus, lykta en söt julblomma och taklampa till köket, perfekt! 
Igår var jag med Jenny till halv fyra på morgon! Det var länge sen vi träffades så det blev en hel del surrande och skrattade. Jag tycker om henne :)
Idag har jag målat klart lill-rummet helt och hållet! Och städat klart lite. Så nu längtar jag till att få taket målat där inne och så småning om lägga nytt golv i vardagsrum och lillrummet.
Tänk vad mycket frächare det kan bli med lite färg. Gråblått blev det men det ser mer ljusblått ut, det är tänkt att det ska bli musikrum/gästrum/hobbyrum. 
På måndag ska jag gå och lämna slutbetygen till studievägledaren så får vi se om det blir någon Uska/psykiatri till Januari! Jag får ta och leta fram dom imorgon.
Jocke är med grabbarna på byn, jag ska väl joyna gänget ikväll.
Ha mysig helg! / P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar