söndag 7 november 2010

En söndag i tysthet och eftertanke.
Jag sitter och äter en familjen dafgårds lassange, som är rena finmiddan tycker jag, otroligt god. Citrondricka. Jag ska spela bingolotto med mig själv ikväll. Jag har tänkt mycket idag. Och ikväll rann tårarna ordentligt när jag pratade med en kär vänn som skulle hälsat på, men hon satt hemma med sin hund som fått lungorna fulla med tumörer. Tycker så synd om dom så jag vill kunna göra något åt det när jag hörde hon gråta. Jag vet själv hur hemskt det skulle vara, som när gucci var sjuk. Jag blir så tagen, tänker på dig ikväll.
Åh, varför är inte jag med i "dansbandsbrudar".... eller "idol" eller whatever.. känner mig så felplacerad ibland! Nu menar jag inte att jag inte vill vara där jag är nu, utan det är så mycket jag vill göra som jag nte tar tag i! Men det ska jag göra nu, inte precis nu men snart när flisan blivit lite större.
Jag älskar min nya deodorant. Jag hatar Leila, ni vet i "leila bakar" och allt va det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar