onsdag 1 juli 2009

Sliten

Sitter och stökar vid datorn, har jobbat idag, mycket jobbig och hemsk jobbdag. Men sånna dagar kommer ju med jämna mellanrum, det blir säkert bättre imorgon, också var inte mitt tålamod på topp idag. Annars är jag lite stressad och tankspridd hur jag ska få ihop allt tills på fredag, har förberett en del mat, men måste fundera ut var vi ska sitta och sånt, fixa. Vill inte stressa sönder allt i sista minuten, plus att man jobbar två pass. Jaja. 
Jocke lagade skitgod lasange när jag kom hem sen slocknade vi på soffan till klockan åtta.. så jag är inte precis sömnig nu, men var helt inne i att det var en ny dag. Dumt att somna sådär länge. Jag måste få energi! Den har försvunnit precis när jag kände mig super glad och pigg. Tror jag måste gå och göra mig en kopp kaffe, jag vet, klockan är snart 24.. men. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar