söndag 26 april 2009

Underbara dagar i solen!

Vilken fantastisk helg det har varit. Grillat två dagar på rad. Legat ute och solat utan kläder hela lördagen! Otroligt varmt en Aprildag (30+ i solen). Jag har verkligen bara njutit och riktigt känt hur värmen trängde ända in i själen, man mår så bra av sol. Det behövde jag, nu börjar man leva lite mer. 
Nu sitter jag med färgcreme fulla håret och hoppas jag får skölja ur dethär snart för det kliar lite, jag ska återgå till min normala färg, ljust. Sedan går jag på kvällspasset, har jobbat förmiddag. Tänkte hinna lägga mig på balkongen och sola lite. 
Imorgon ska jag gå på tandvård & hlr - utbildningen på jobbet. Även åka till sollefteå för att hämta annan drivknut till bilen, beställt fel, såklart. 
Ha en fin dag i solen, P.

2 kommentarer:

  1. Blir bilen hel tro? Isf vill jag boka den vecka 31 ;P Hoppas att håret blev tjusigt och att utbildningen var givande! Puss

    SvaraRadera
  2. Det blir den nog, kanske. Men det beror på om J får V70 såld, isåfall har vi bara mazdan.. men det visar sig! Puss

    SvaraRadera