måndag 27 april 2009

Grå dag

Nu försöker jag göra något åt mitt hår som gärna ville bli gult på skallen och orange i resterande. Jag har provat pippi långstrump-stylen och det var inget för mig, så jag har köpt mig två nya förpackningar i sollefteå idag, med "champange färg". Hoppas det slutar lyckligt. Evelina håller på tränar för fullt med hörlurar på och min "legmagic". Idag har varit en såndär innehållslös dag när man inte riktigt vet vad man ska säga, grått och lite regn, pannkaka pga. pengabrist, slöa och trötta. Det blir till att skölja ur hårfärgen, färga igen, sedan en låång varmdusch, igen. Dags för peeling kanske... 
Recept på kaffe-peeling;
1/2 dl Olivolja. 6msk Kaffe. 2msk Salt.
Det ska bli en tjock massa. Massera in med cirkelrörelser på hela kroppen, 
börja nerifrån och upp. Massera länge och nogrant. ;)

2 kommentarer:

  1. Varning för stopp i avloppet dock.
    Förstår inte att du vågar experimentera så med ditt hår. Tokfia. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja just, men det fångar man lätt upp med ett filter i avloppet;) (de ska jag skicka in till Aller's) haha. Nej jag vet, men det är kul med förändring när man är leds. Kram!

    SvaraRadera