måndag 27 oktober 2008

måndags mys

Väl hemma efter en uunderbar helg hos mamma och pappa. Jag har hunnit med både bowling & krog med vänner och mys med M & P, plus tagit hand om fyllesjuk / migränsjuke fästmannen som jag oväntat fick hämta i staden. 
Jag älskar mina föräldrar något så oändligt, det är en mycket speciell och ovärderlig kärlek!
Nu har jag min älskling Gucci här, har fått låna henne en vecka, hon gör mig glad.
Idag har hon fått leka i skogen, och fått träffat två hundkompisar som hon mest bara var sur emot. Hon börjar nog bli gammal... Nu ligger jag, evelina och Gucci i sovrummet, jag har bäddat en mysig hörna med kuddar och filtar till Gucci. Jag väntar på att Jocke ska komma hem som har farit ända till Dalarna och köpt sig en skoter, den knäppisen! Jag hoppas älgarna håller sig i skogen.
Jag börjar längta till julen, snön och hela familjen samlad. 
Jag såg en jätte bra film ikväll på tv1000 nordic, Järnets Änglar, den måste ses! Den var riktigt fin och bra innehåll, handlade om tre kvinnor om deras liv, sorg, glädje och drömmar. En riktig norrlandsfilm. 
 
Nåja, sov sött. Älskar Pappa, Mamma, Syster, Gucci, Jocke, Evelina, oerhört. Puss.

1 kommentar: