torsdag 1 juli 2010

Jag var hos barnmorskan för rutinkontroll idag förhoppningsvis för sista gången. Vädret är mulet och blåsigt. Jag lyssnar på aukustisk verson av Simple man, har upptäckt ny musik. Idag kan man läsa en nyhets-rubrik på Aftonbladet: - Pengar inte allt för att uppnå lycka. Nähäää!! de va som fasen, de har dom nu gjort en stor global studie på... idioter! Herregud, ge mig en jäkla paus. Man blir så fruktansvärt leds och lättirriterad på allt korkat och oväsentligt som sker runtomkring. Man blir så trött på allt tjafs. Som ni hör är jag ganska leds och småsur, men vafan, man kan inte bli annat ibland. livet.gif.png
När jag ändå gnäller kan jag berätta att the phonehouse i sthlm ringer mig 5ggr om dagen, varje dag, även efter kl 20.00 på kvällen. Jag har fortfarande inte svarat... orkar inte med fler försäljare, dom terroriserar mig.

3 kommentarer:

  1. Själv lyssnar jag på Cornelis och äter sill. Verkligen breaking news dom kommer med, nyhetstorka.

    Hur har du fått alla dessa försäljare på halsen? Räckte det att bli preggo för det?

    SvaraRadera
  2. Tydligt de.. men the phonehouse ringer nog bara för att jag köpte min gamla telefon där. Men annars är de allt från Go' boken till snutteplutte klubben till Vi föräldrar OSV...

    SvaraRadera
  3. Ring oss gärna på nummer 0771991000 eller skicka mail till support@phonehouse.se och be oss att spärra ditt nummer, på det sättet slipper du i alla fall våra telefonsäljare. Vänliga hälsningar, The Phone House Kundtjänst.

    SvaraRadera