fredag 5 december 2008

Men fredag igen ?!

Men herre min dag, veckorna finns inte längre! 
Det går så fort och när det gått en vecka tror jag det har gått 2,3 dagar.
Jag jobbar och jobbar nästan helatiden, nästan alla dagar på raken. Men det är bra! 
Men lite tråkigt för man hinner inte med tiden och helger vet jag inte vad det är eller hur dom känns. Jag jobbar kväll idag. Jag håller på gör en "gardin vägg" i sovrummet. Och tvättar. 
Evelina sover middag efter att jag blivit galen på att hon tar fram nya kläder sjutton ggr/dagen och slänger ett efter ett runt omkring huset när hon vill byta igen. 
Så jag har gömt nyckeln till garderoben.
Till fortsättningen på otur med bilar.. I Onsdags när jag jobbat kväll skulle jag åka och tanka innan hemfärd. Tro på fan att jag skär sönder däcket i kanten! Jag får köra bilen åt sidan fort som attan, sen var det helt platt. Jocke fick komma, när vi tar fram reservdäcket kändes det som om det var ett skämt. Ett gult litet smalt däck, typ cyckeldäck. Mycket mindre än alla andra. Bilen fick stå kvar över natten, J körde hem den igår. Bilen var skapligt sne eftersom däcket var mycket mindre än alla andra! Haha. 
Så nu är det mycket som måste fixas för att jag ska ha någon bil!!! Uch vad leds jag är.
//p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar